De ce ai nevoie de branding?

Pentru a te diferenția. Pentru a-ți crea un nume care să reziste decenii sau chiar secole. Pentru a fi pe buzele tuturor care se gândesc la domeniul tău. Pentru a domina concurența. Pentru a comunica în mod calitativ. Pentru a fi interactiv. Pentru a exista.

La ce ne gândim în momentul
în care îți creăm un brand?

Branding-ul este un proces de durată, pentru că este necesar timp și respectarea unor pași pentru a transforma într-un nume din online într-un brand respectat și iubit de către utilizatorii săi. Iar pentru ca acest proces să conducă într-o direcție conformă cu obiectivele strategice de branding, atunci trebuie respectate următoarele etape:

discuția despre caracteristicile business-ului, despre publicul pe care îl țintește și despre evoluția sa

Crearea unui plan pentru dezvoltarea unui brand puternic

Identitatea brandului dvs. este definită de modul în care vă percepe publicul.

Strategia de marketing si comunicare defineste viata unui produs si durabilitatea lui pe piata.

Dupa lansarea identitatii vizuale a unui produs urmeaza mediatizarea acestuia prin campanii de marketing si comunicare.

De ce să alegi Happy?

Chiar dacă procesul de branding este unul de durată, cu siguranță rezultatul obținut va fi unul care va merita toate eforturile. Când cei cu care comunici vor fi deschiși și vor ști să apeleze la tine pentru serviciile sau produsele pe care le oferi, atunci poți ști că ai un brand crescut cu grijă și atenție.

Iar de această creștere ne ocupăm noi, cei de la Happy Advertising, în mod direct!
În felul acesta:

null

Crești un nume important

null

Crești un viitor lider de piață

null

Crești ca om de afaceri

null

Crești prin evoluția unui domeniu

Portofoliu

Testimoniale

„Am inceput colaborarea cu Happy Advertising anul trecut pentru ca aveam nevoie de o echipa care sa preia rapid acest proiect si sa-l duca la bun sfarsit cu un design actual si cu costuri rezonabile. Am cunoscut echipa care a lucrat la site si am apreciat enorm rapiditatea cu care a dezvoltat acest proiect. Atat echipa Happy Adv – tanara si entuziasta, cat si Alex – pentru care totul este posibil, sunt mereu gata sa ajute si sa gaseasca solutii. Apreciez atitudinea pozitiva a lui Alex si inventivitatea echipei lui care au transformat ideile mele in realitate. Multumesc Happy Advertising! „

Florin Bilbiie

Casa meditatiilor

“Am inceput un proiect simplu de website cu echipa Happy Advertising, am observat ca au inteles destul de bine ce anume doream sa fac si au transpus foarte bine ideile pe care le aveam in site. Tocmai de aceea am pornit si un al 2-lea proiect de platforma online. O echipa tanara, cu viziune, raspund foarte bine provocarilor, capabilitate de intelegere a ideilor. Recomand *****”

Dobrescu Paul

Dobexpert

„Echipa de la Happy Advertising este compusa din adevarati profesionisti in dpmeniul lor de activitate. Pentru mine si societatea pe care o conduc a fost mare placere sa lucrez cu o echipa care raspunde cu promtitudine la solicitarile noastre.Daca o vor tine tot asa sint sigur ca vor ajunge sa fie cautati de firmele interesate. Felicitari pentru activitatea voastra si asa cum am mai discutat intentionez sa incepem sa dezvoltam o noua oportunitate de afacere impreuna .Va salut si va asigur de toata consideratia pentru munca depusa de voi , Sandu Voinea.”

Voinea Alexandru

LaFisic

“Sunt tineri, simpatici si se misca rapid. Ce-mi place la Happy Advertising este ca sunt o gasca de oameni cu care poti sa discuti pe bune, fara ocolisuri. Sunt flexibili si nu-l iau in brate pe „eu mai departe de patratica asta nu ma misc, trebuie sa ne dai 0,00005 euro in plus”. Si cred ca astea sunt si motivele pentru care facem o echipa buna pe proiectele in care am fost implicati. 🙂 ”

Enachescu Alexandra

Make sense

Ce te poate împiedica să îți crești brandul?

“Sunt prea mic să contez pe piață”

Dacă ar fi pornit cu acest gând, Adidas, McDonald’s, KFC sau Mercedes rămâneau niște mici afaceri locale care ar fi dispărut probabil în câțiva ani. Ce i-a diferențiat? Au știut să facă branding într-un mod unic!

„Nu vreau să devin un brand, ci să fac bani”

Brandurile mari nu au ieșit ca ciupercile după ploaie. Pentru ele, brandingul a fost un proces de durată, plin de schimbări, în epoci istorice pline de evenimente, în care testau și chiar inovau. Astăzi, ne ai pe noi la dispoziție. Poți merge la sigur, nu trebuie să testezi ape nestrăbătute. Nimic nu se face de la sine, dacă nu știi cum să interacționezi cu clienții tăi, într-o manieră unitară, strict legată de valorile pe care le promovezi prin intermediul brandului tău.
Da, brandingul costă.
Dar nu este o cheltuială, ci o investiție în propria afacere.

„Nu vreau să dau bani pe branding. Se face el de la sine!”

Mulți oameni de afaceri pornesc pe conceptul acesta. Nu vor să fie un nume important, nu vor să aibă clienți care să le aibă brandul în minte. Vor doar ca business-ul să funcționeze și să facă profit. Din păcate (sau din fericire, spunem noi), profitul adevărat se face abia când se face trecerea de la Business la Brand. Când nu mai alergi după clienți, ci aleargă ei după tine. Atunci contezi cu adevărat în piață!

Pune-ne la treaba!

Te invitam sa ne cunosti