Pay-per-Click, sau PPC așa cum e cunoscută în domeniu această strategie, este, după cum îi spune și numele, o formă de publicitate prin anunțuri care au rolul de a atrage potențialii clienți și a-i determina să dea click pe ele. Avantajul pentru tine al unei astfel de strategii este faptul că îți permite să plătești doar în momentul în care utilizatorul dă click, nu doar dacă acestuia i se afișează acest mesaj.

De ce ai nevoie de servicii PPC?

Ai un stoc de produse sezoniere pe care dorești să îl vinzi rapid? Ai nevoie de PPC!
Vrei să ai rezultate rapide până începi să obții și trafic organic din campania SEO, pentru a avea cash-flow? Ai nevoie de PPC!

Vrei să fii mereu prezent în căutările utilizatorilor tăi și să plătești doar pentru cei care ajung pe website-ul tău? Ai nevoie de PPC!

Ce tipuri de campanii PPC oferim?

In România, există două formule mari de campanii Pay-per-Click, iar una dintre acestea, dacă nu chiar amândouă se pot potrivi cu business-ul tău. Noi avem grijă să aflăm cât mai multe despre specificul afacerii tale, despre strategiile de marketing existente și putem să îți spunem, ulterior, cum să procedăm mai departe.

Campaniile PPC pe care noi le oferim sunt:

Campanii Google AdWords

Sunt cele care apar în partea de sus în cazul unei căutări specifice în Google, marcate cu „Anunț” încadrat într-un chenar. Sunt formula alternativă a motorului de căutare Google pentru rezultate directe în primele poziții la căutările pe cuvinte-cheie specifice

Campanii Facebook Ads

Sunt de mai multe tipuri, însă toate presupun afișarea unor produse sau promovarea unei pagini de destinații către anumiți utilizatori ai rețelei de socializare Facebook, care pot fi targetați foarte precis datorită algoritmilor acestei platforme

De ce să alegi Happy?

Noi știm că în nebunia virtuală de astăzi, aproape toată lumea caută strategii eficiente, dar, mai presus de toate, rezultate rapide. Serviciile de PPC oferă acest lucru, însă un anunț de AdWords sau de Facebook Ads nu garantează pur și simplu, prin simpla apariție, generarea de conversii.

Aici intervenim noi! Pentru că după ce utilizatorul dă click, pentru ca tu să îți maximizezi șansele ca acesta să facă o conversie, adică să achiziționeze ceva, trebuie să ai pagina de destinație pregătită pentru a putea fi navigată și pentru a-l determina pe utilizator să se transforme în client.

Iar noi suntem mereu pregătiți să îți creăm:

null

Un anunț PPC atractiv

null

Un landing page prietenos

null

O schimbare de strategie din mers

null

Un raport detaliat cu evoluția campaniei PPC

Portofoliu

Testimoniale

“Alex si echipa lui sunt ceea ce ai nevoie când dorești să devii performant pe digital! Atenți, creativi, dinamici, mereu prezenți cu sugestii și recomandări „au făcut diferența” în această lume nebună! Parte din succesul nostru din se datorează lor și îi recomandăm fără nicio ezitare!”

Ilie Dragan

EUPC

“Echipa happy advertising este echipa flexibila , ce si-a dorit sa ma insoteasca in cautarea identitatii businessului meu , Casa de Oaspeti Dor de suflet. Mi-a placut spiritul deschis , de acea voi colabora si pe viitor cu ei. ”

Petre Monica

Dordesuflet

“Am colaborat si inca colaborez foarte bine cu echipa Happy Advertising. Ii recomand.”

Adrian Ungureanu

Bucateperoate

„Sunt tineri, simpatici si se misca rapid. Ce-mi place la Happy Advertising este ca sunt o gasca de oameni cu care poti sa discuti pe bune, fara ocolisuri. Sunt flexibili si nu-l iau in brate pe „eu mai departe de patratica asta nu ma misc, trebuie sa ne dai 0,00005 euro in plus”. Si cred ca astea sunt si motivele pentru care facem o echipa buna pe proiectele in care am fost implicati. 🙂 „

Enachescu Alexandra

Make Sense

Ce te împiedică să apelezi la servicii de PPC?

„Dacă oamenii dau click și nu cumpără nimic, ce fac? Rămân cu banii dați și buza umflată?”

Campaniile PPC nu se rezumă la a băga un buget și a mai reveni după o lună ca să vezi rezultatele. Orice astfel de campanie necesită monitorizare, pe care noi o oferim. Mai mult, dacă observăm că nu există rezultate într-un timp determinat pentru un anunț, schimbăm strategia din mers, astfel încât să găsim soluția ideală pentru tine și business-ul tău!

„Se poate să bag în AdWords un buget mic? Nu vreau să cheltui prea mult!”

Nu există un buget standard pentru AdWords, pentru că acesta depinde în mod direct de domeniul business-ului tău și, automat, de concurența pe anumite cuvinte-cheie.
Fiind un sistem bazat pe licitație, cu cât sunt mai multe business-uri care licitează pe anumite cuvinte-cheie sau cu cât respectivul business oferă produse sau servicii premium, cu atât crește și costul per click.
Cu toate acestea, bugetul de AdWords trebuie să fie asigurat la un nivel acceptabil pentru ca o campanie să nu sufere întreruperi, într-un moment favorabil.

„Cine dă click pe anunțurile de Facebook? E pierdere de bani!”

Facebook, fiind o platformă de socializare cu sute de milioane de utilizatori, are un avantaj imens: targetare foarte precisă. Facebook Ads, serviciul PPC oferit de această platformă de socializare, permite așadar ca reclama ta să fie afișată la un număr restrâns de oameni, care vor fi cu siguranță interesați de ce oferi tu.
Așadar, nu e o pierdere de bani, pentru că nu vei oferi o reclamă unui public larg, ci unuia nișat și interesat de produsele sau serviciile tale.

Pune-ne la treaba!

Te invitam sa ne cunosti