Cel mai bine pentru client este atunci cand si campania SEO, dar si cea de Google Ads merg mana in mana si au si rezultate. De foarte multe ori insa, specialistii SEO nu dau foarte multa atentie campaniilor de Google Ads, desi, dupa cum o sa vedeti mai jos, exista multe de invatat dintr-o campanie Paid.

In campaniile de Google Ads nu mai ai acel timp de asteptare pana cand Google arunca un ochi pe noua ta campanie de link building sau pe noile tale titluri si metadescrieri si astfel poti face teste foarte rapide. Mai jos veti gasi 4 lucruri pe care le poti invata dintr-o campanie de Google Ads.

Titluri si metadescrieri
Daca tot vorbeam despre ele mai sus, am zis sa si incepem cu ele. Sa zicem ca ai un cuvant cheie care este destul de bine pozitionat, dar din pacate primeste foarte putine clickuri. Ar fi bine sa incerci sa schimbi metadescrierile si titlurile, dar dureaza putin pana Google o sa-si dea seama de aceasta schimbare si in plus, poate aceasta nici nu este vazuta bine de catre Google.
Aici intervine campania de Google Ads. Iti testezi noile titluri si metadescrieri pe o reclama noua si astfel o sa vezi in cateva ore daca acestea au rezultate sau nu. Daca ai gasit unele cu un CTR (click trough rate) mare, atunci te poti apuca sa le modifici si pe site.

Cuvinte cheie negative

Intr-un cont de Google Ads bine optimizat o sa gasim cu siguranta foarte multe cuvinte cheie negative. Astfel puteti sa va ajustati contetul de pe site astfel incat sa nu contina cuvinte cheie pe care nu ati vrea sa le asociati cu business-ul vostru.

Daca un cuvant cheie negativ are foarte multe cautari, va puteti gandi daca nu cumva puteti sa creati content astfel incat sa schimbati opinia publicului astfel incat sa ii faceti sa ramana la voi pe site.
Combinatii de cuvinte cheie

In setarea campaniei cuvintelor cheie se pot folosi mai multe combinatii de cuvinte cheie. Broad Match, Phrase Matchsi Exact Match.

Toate combinatiile de cuvinte cheie care vor aparea daca setezi campaniile pe “broad match” iti pot da idei de content nou pentru sau chiar idei de cuvinte long tail pe care ca apoi sa lucrezi pe SEO pentru a iti aduce trafic.

AdWords ne ofera foarte multe informatii despre ce si cum gandesc si cauta utilizatorii. De ce sa nu profitam de ele?
Extensii
n orice campanie de AdWords, extensiile ar trebui sa fie obligatorii. Chiar daca in reclame este posibil ca acestea sa nu apara mereu, ele trebuie sa fie prezente in reclame.

Cum ne pot ajuta la SEO extensiile? Este vorba mai mult despre faptul ca trebuie sa comunicam acelasi lucru si in meta titlurile si meta descrierile din Google.

Un exemplu negativ este urmatorul:
1.Reclama este: Haide la noi la sediu.
2.Meta title din rezultatele organice este: Haideti la noi la sediu.

Vom continua articolul saptamana viitoare, pe blogul www.happyadv.ro.

Lasă un răspuns