fbpx
Title Image

Servicii SEO

Happy Advertising Bucuresti va ofera servicii de webdesign si promovare SEO de inalta calitate

Ai o problemă urgentă? Te contactăm în 15 minute!

Optimizăm afacerea ta pentru a ajunge cât mai sus în lista rezultatelor generate de motoarele de căutare

 

Sunt multe metode de marketing și promovare prin care îți poți face afacerea să crească, însă, după părerea noastră, cea mai importantă este SEO. Conceptul de SEO este, totuși, un pic diferit față de cel de marketing tradițional, iar această diferenţă trebuie înţeleasă pentru a avea aşteptări reale de la o astfel de metodă de promovare.

SEO este acronimul de la Search Engine Optimization (optimizarea motoarelor de căutare) și se referă la totalitate tehnicilor cu ajutorul cărora site-ul tău poate ajunge pe prima pagină a rezultatelor afişate de motoarelor de căutare. Realizat bine, SEO poate aduce o poziție mai bună a afacerii tale față de concurență. În caz contrar te poate duce pe paginile inferioare ale motoarelor de căutare sau chiar te poate face invizibil.

Ce obții cu ajutorul serviciilor SEO:

 

  • Trafic de calitate pe site.
  • Promovare 24/7, datorită poziției în clasamentele rezultatelor afişate.
  • Credibilitate a brand-ului.
  • Vizibilitate maximă a business-ului.
  • Website adaptat pentru dispozitivele mobile.
  • Strategie de marketing pe termen lung.
  • Vei fi cu un pas înaintea competiției.

On-page SEO

Fiecare strategie SEO are ca scop obținerea unor poziţii superioare în listele de rezultate pe care le generează un motor de căutare atunci când cineva întreprinde o căutare online. Pentru a obţine acest lucru, proiectăm și optimizăm website-uri în funcţie de algoritmii pe care Google îi consideră calitativi. În linii mari, există doi factori importanți ce determină poziția în clasamentul Google: on-page și off page SEO. 

Elementele de pe pagina propriu-zisă a website-ului includ configurarea tehnică, calitatea codului, conținutul vizual și scris și ușurința de utilizare. Factorii din afara paginii, cum ar fi link-uri de pe alte site-uri, activitatea de pe rețelele de socializare sau alte activități de marketing, îți aduc vizitatori pe care îi poți transforma în clienți. Cu cât legăturile către pagină sunt mai relevante, provenite de la entități cu o autoritate mare în sfera online, cu atât vei fi mai sus în clasament. 

Promovarea SEO pe pagină implică toate acele aspectele asupra cărora ai control total. De la controlul problemelor tehnice până la calitatea conținutului. O pagină bine optimizată va crește considerabil succesul campaniei efectuate în afara paginii. 

În general oamenii intră pe website-ul tău deoarece oferi informațiile pe care ei le caută. Însă pentru a ajunge la site-ul tău, aceştia trebuie mai întăi să îl găsească. Adică trebuie ca acesta să fie afişat de Google în lista rezultatelor. Iar acest lucru depinde strict de felul în care Google etichetează conţinutul paginii tale.

Google citește tot conținutul unei pagini, iar dacă acesta este de calitate, atunci va atrage și mai mulți vizitatori, oferind o poziţie superioară în lista rezultatelor. Pentru a fi considerat drept un conţinut calitativ în ochii Google, acesta trebuie să se bazeze pe cuvinte cheie, să fie informativ și ușor de parcurs. 

În ceea ce priveşte utilizatorii, aceştia trebuie să înțeleagă uşor informaţia afişată pe pagina ta și să gasească rapid ceeace caută. Viteza este de asemenea importantă, chiar dacă utilizatorul cunoaște drumul pe care trebuie să îl parcurgă pentru a ajunge unde își dorește.

Off-page SEO

Acest serviciu vizează ceea ce se întâmplă în afara paginii propriu-zise a website-ului, dar care afectează business-ul tău. Acesta conține, printre altele, link building, social media – pentru comunicare integrată sau Local SEO. Pe scurt, Off-page SEO reprezintă generarea de trafic către site-ul tău prin diferite mijloace.

Când faci optimizare SEO pe pagină, te concentrezi ca aceasta să arate bine, să aibă conținut calitativ şi o structură solidă și uşor de urmărit. Şi, bine-nţeles, să se încarce rapid pe mobil. Când construiești conținut de calitate și obții un link puternic care să facă legătura cu acel conținut, șansele sunt mult mai mari să crești în clasamentul Google. Iar  o poziţie superioară în acest clasament atrage, invariabil, încrederea publicului și notorietatea brand-ului. 

Cu cât un website este mai bine clasat în lista rezultatelor pe care le obţine un utilizator când caută ceva online, cu atât acesta se va bucura, automat, de o reputaţie mai bună în ochii utilizatorului. Pentru că toţi cei care caută servicii sau produse online ştiu că aceste poziţii nu sunt random ci sunt elaborate în funcţie de cotaţia unui site. Deci un site evaluat de Google ca un site de calitate va trece şi în ochii cumpărătorului drept un site de calitate, demn de încredere, ceea ce va spori considerabil rata de conversie.

Motoarele de căutare analizează link-urile pentru a determina valoarea unei informații sau a întregii pagini. Legăturile cu alte website-uri cu o prezență puternică și o notorietate solidă în mediul online sunt foarte importante, de aceea vom căuta ca cele mai influente voci să fie cele care să vorbească despre business-ul tău și să te ajute să crești.

Întrebări frecvente

Care este prețul serviciilor SEO?

Fiecare nișă necesită o abordare diferită, iar dificultatea poate fi și ea mai mică sau mai mare. Dacă vrei lupți pentru un cuvânt cheie care are zeci de mii de căutări lunare, atunci va trebui să muncim de două ori mai mult și deci, evident, costurile vor fi mai mari. Așadar, prețul final depinde de mai muți factori și este calculat odată ce deținem toate informațiile despre busines-ul tău.

Promovarea SEO mă duce rapid în TOP?

Știm că îți dorești rezultate rapide, însă, spre deosebire de serviciile PPC, care te aduc în câteva ore pe primul loc în Google, SEO necesită mai mult mult timp. Acest lucru se întâmplă deoarece Google trebuie să citească zilnic tone de conținuturi și să decidă pe care le indexează şi pe care nu.

Modul în care promovarea SEO te duce în TOP este, prin natura sa, unul de durată, fără însă ca acesta să îţi facă vreun defavor. Ba dimpotrivă. Chiar dacă astfel de campanii se întind pe perioade mai lungi de timp, beneficiile lor sunt şi ele mai consistente. În primul rând pentru că rezultatele obţinute sunt mai solide şi persistă mult după încetarea campaniei.

 

Spre deosebire de alte campanii de promovare ale căror beneficii încetează odată cu sfârşitul campaniei, rezultatele la care ajungi prin campaniile de SEO sunt obţinute organic ceea ce înseamnă că finalizarea campaniei nu le va anula.

Oferiți servicii de optimizare SEO doar în București sau și în alte orașe?

Bineînțeles că te putem ajuta indiferent de zona sau de nișa în care activezi. Suntem în permanență conectați cu tine prin telefon, e-mail, skype și, dacă este posibil, putem stabili întâlniri periodice. În acest fel graniţele geografice sau de orice altă natură nu influenţează calitatea serviciilor pe care ţi le oferim. Indiferent de sediul fizic al afacerii tale vei beneficia de cele mai bune serviciile de optimizare SEO pentru site-ul tău. 

Circumscrise domeniului tău de activitate şi calibrate în funcţie de performanţa urmărită şi de publicul cărora li se adresează, serviciile SEO pe care ţi le oferim te vor ajuta, cu siguranţă, să te dezvolţi dincolo de orice graniţă. Şi pe termen lung.

Cum lucrăm?

Analizăm mediul de business și situația actuală a website-ului

Înainte de a demara orice strategie SEO pentru website-ul tău, investigăm şi înţelegem foarte bine domeniul de activitate al afacerii, stabilim în acord cu acesta care este publicul tău țintă, evaluăm nivelul de performanţă curent al website-ului din punct de vedere al elementelor SEO prezente și urmărim competiția pentru a fi tot timpul cu un pas înaintea acesteia.

Totul se învârte în jurul cuvintelor cheie. Pentru că ele sunt cele prin intermediul cărora utilizatorii ajung la serviciile sau produsele pe care le oferi. O utilizare eficientă a acestora determină în mare parte performanţa unei campanii SEO. Aşa că pentru a optimiza o campanie SEO identificăm în primul rând cuvintele cheie care sunt folosite deja pe website-ul tău și facem o analiză pentru a stabili care sunt cele mai performante. Adică stabilim care sunt acele cuvinte care scurtează cel mai mult drumul utilizatorului către tine. Apoi le folosim pentru a-l aduce direct pe site-ul tău.

Stabilim cuvintele cheie relevante

Așa cum am spus mai sus, cuvintele cheie sunt soluția pentru o campanie SEO de succes. În momentul în care ajungem să cunoaștem publicul țintă cunoaştem și modul în care aceștia comunică și cuvintele pe care le folosesc pentru a căuta produsele sau serviciile de care au nevoie.

 

O bună modalitate de a determina care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie este şi cea a analizei cuvintelor folosite de competiție sau a numărului de business-uri care concurează pentru un anumit cuvânt cheie. Cu cât un anumit cuvânt cheie se bucură de mai multă popularitate sau este mai râvnit de piaţă, cu atât succesul său are şanse mai mari.

După ce analizăm toate opţiunile, selectăm şi prioritizăm cele mai performante cuvinte și stabilim lista cea mai potrivită pentru promovarea afacerii tale. Adică acea listă prin intermediul căreia afacerea ta să poată ajunge în primele poziţii în topul căutărilor. Şi, implicit, în primele opţiuni ale celor care caută servicii sau produse din categoria celor pe care le oferi tu.

Optimizăm conținutul website-ului și prezența sa online

Există anumite elemente pe care motoarele de căutare le urmăresc în momentul în care concep ordinea în care se afişează rezultatele unei căutări online.

 

Titlurile, descrierile elementelor grafice și cea a categoriile de produse, toate trebuie să fie concepute în aşa fel încât să ofere utilizatorului o experienţă online nu numai agreabilă, dar şi folositoare. Pentru a încuraja nu numai navigarea prelungită pe pagina ta, dar şi revenirea sa pe această pagină. Iar anii petrecuți în domeniu ne-au învățat cum să facem asta.

Pentru că partea off-site a unei campanii SEO, adică modul în care pagina ta primeşte referinţe de la alte website-uri, este deosebit de importantă şi ea, o campanie performantă de promovare SEO  trebuie să acopere şi această dimensiune. Cu cât site-ul tău este mai cunoscut și are mai multe mențiuni, provenite de pe alte pagini, cu atât va avea o poziție mai bună în rezultatele furnizate utilizatorilor de către motoarelor de căutare.

Monitorizăm permanent rezultatele

Ținerea sub observație atentă a rezultatelor campaniei SEO este și ea o parte importantă a întregului proces. În felul acesta știm exact ce funcționează și ce nu pentru a putea optimiza campania cât mai bine. În funcţie de raportul dintre tehnicile folosite şi rezultatele obţinute, corelat la dinamica funcţională a pieţei, revizuim în permanenţă strategiile pentru a asigura eficienţa optimă.

Cele mai bune rezultate se obțin în timp deoarece motoarele de căutare sondează în primul rând consistența unui website pentru a-i da calificativul care să îl propulseze în poziţii fruntaşe. Aşa că printre obiectivele noastre principale se numără tocmai acela de a-ţi oferi consistenţa de care afacerea ta online are nevoie pentru a creşte. Deopotrivă în topul clasementelor Google, dar şi în cel al vânzărilor. Şi pentru a se bucura totodată de recunoaștere la un nivel mult mai mare.

Avantajele unei campanii de promovare SEO

Unul dintre principalele obiective urmărite de cele mai multe dintre campaniile de promovare online este vizibilitatea. Vizibilitatea în mediul virtual este în ziua de astăzi crucială pentru orice business. În funcţie de aceasta, afacerea ta poate să se dezvolte impresionant sau, dimpotrivă, să cunoască declinul. Pentru că a fi vizibil în mediul online înseamnă a te număra printre opţiunile cumpărătorului. 

Un serviciu de optimizare SEO urmăreşte tocmai acest lucru, însă se foloseşte de tehnici şi strategii de promovare nu numai diferite de cele ale marketingului tradiţional, dar şi mult mai solide.

 

Un parametru extrem de important privind evoluţia business-ului tău, vizibilitatea se poate obţine recurgând la multe mijloace de promovare. Faţă de cele mai multe dintre campaniile uzuale de advertising, promovarea SEO are de partea sa un avantaj extrem de important, anume persistenţa. 

 

Vizibilitatea obţinută prin intermediul serviciilor SEO este rezultatul unui proces organic, gândit şi implementat pas cu pas tocmai pentru a obţine cele mai durabile rezultate. Dacă multe dintre campanii “injectează” pur şi simplu permanent conţinut publicitar pentru a-şi păstra vizibilitatea, campaniile SEO o câştigă în urma unui proces sistematic de diseminare a informaţiei relevante în mediul online.

 

Pe măsură ce acest proces se consolidează nu numai că rezultatele devin mai performante, dar şi persistenţa acestora se consolidează la rândul său, menţinându-se pentru mult mai mult timp chiar dacă se renunţă la aceste servicii de optimizare.

De ce să apelezi la serviciile noastre?

 

Pentru că avem deopotrivă calificarea şi experienţa care să ne recomande drept un partener de încredere, dar şi toate instrumentele de care are nevoie business-ul tău pentru a ajunge în TOP. În topul căutărilor, desigur!

Îţi oferim strategii de promovare inteligente şi ingenoase care nu doar să îţi asigure competitivitatea în mediul online, dar care chiar să surclaseze concurenţa în drum spre primele poziţii în topul clasementelor Google.