Title Image

E-mail marketing

Happy Advertising Bucuresti va ofera servicii de webdesign si promovare SEO de inalta calitate
Te punem în contact direct cu clienții tăi

Marketingul prin e-mail este o formă de promovare pe internet care se manifestă prin trimiterea de mesaje sau materiale promoționale
prin e-mail. În corpul lor pot fi reclame, mesaje promoționale, comerciale sau alte solicitări.

 

Orice tip de conținute care ia această formă poate fi considerat e-mail marketing, iar scopul lor este de a atrage noi clienți,
de a îmbunătăți relația cu actualii clienți sau de a-i loializa, prin mesaje care doar le trezește sentimentul că în spatele brand-ului există ceva uman.

 

Pentru ca o astfel de campanie să funcționeze, trebuie măsurat succesul ei, iar primul pas este ca mesajul să ajungă în căsuța de inbox.
Datorită instrumentelor pe care le folosim putem afla dacă furnizorul adresei de e-mail suportă concomitent mai multe mesaje
sau dacă e-mail-urile pe care le trimitem vor ajunge în spam.

Suntem o echipa de artisti, in adevaratul sens al cuvantului. Creativi, dar si extrem de bine organizati.

Cum funcționează e-mail marketing-ul

În primul rând, textul e-mail-ului trebuie să fie creativ, să aibă un aspect plăcut, să conțină imagini relevante și culori calme. Iar ca rata de răspuns să crească, acestea trebuie să fie cât mai personalizate posibil – pentru fiecare destinatar în parte. Nimeni nu va răspunde unui e-mail pe care simte că l-au mai primit alte mii de oameni.

 

Oamenii care primesc mesajele le privesc, la fel ca tine, ca pe o afacere. Calculează câștigurile posibile, indiferent că este vorba despre timpul pe care îl investesc sau nevoia pe care o satisface produsul tău sau serviciul pe care îl prestezi îi trezește interesul.

 

De asemenea, foarte important este momentul când oamenii primesc un e-mail, iar recomandarea este ca ele să fie trimise în cursul zilei, când și ei sunt la birou, când este posibil să aibă e-mail-ul deschis sau să-l verifice constant. 

 

Cele mai eficiente campanii de e-mail marketing sunt cele care fac parte dintr-un plan de comunicare integrată, când toate aspectele lucrează concomitent pentru a da naștere unui întreg. Imaginile și tonalitatea trebuie să fie aceleași pe toate canalele, deoarece și cele mai mici detalii fac parte din mixul de marketing.

De ce să alegi e-mail marketing

  • Poate fi urmărit randamentul exact al investiției, care poate fi foarte ridicat, dacă acțiunea este facută corect. E-mail marketing este o tactică extrem de eficientă, care aduce și un profit pe măsură.
  • Comparativ cu pliantele sau materialele trimise prin poștă, unde șansele sunt foarte mici ca cineva să citească oferta ta până la capăt, chiar dacă oferi servicii de calitate. Timpul necesar pentru producerea materialor, tiparirea adreselor și trimiterea lor efectivă fac sarcina destul de lentă.
  • E-mail este rentabil și pentru variantele multiple de conținut pe care le poși testa, iar aici vorbim despre imagini sau materiale multimedia. În plus, datele colectate din acestă campanie pot fi folosite pentru alte materiale tipărite sau în campaniile de marketing digital.
  • Prin e-mail marketing ajungi la un număr important de abonați, care au acceptat acestă formă de comunicare direct cu afacerea ta.
  • În comparație cu un e-mail standard, cel de marketing are p rată de răspuns mai bună și o valoare mai mare pentru afacera ta.
De ce să lucrezi cu Happy
  • Îți oferim o variantă ieftină de promovare, prin care să ajungi la sute sau mii de clienți.
  • În campaniile de e-mail marketing pe care le desfășurăm, trimitem mesajele către consumatorii ideali. Eficiența costurilor dă naștere unui ROI care, procentual vorbind, este cel mai profitabil.
  • Modificăm, adaptăm și personalizăm campaniile în funcție de nevoile tale.
Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos, și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!