Un business puternic are nevoie de un mesaj puternic
Imagine profesională a business-ului.
O legătură puternică cu clienții.
Mesaje puternice şi convingătoare.
Un conținut scris corect gramatical.
Poziționare mai bună în rezultatele Google.
Conținut care se mulează pe toate materialele.
Captarea atenției cititorului pentru mai mult timp.
Programează o discuție!
Cum lucrăm?
Întocmim planul în cel mai mic detaliu
Cele mai puternice texte se construiesc în jurul unui plan bine pus la punct care să fie piatra de temelie pentru un conținut convingător şi eficient. Fără o planificare prealabilă bazată pe o analiză minuţioasă, textele vor fi incoerente, fără legătură și nu vor capta atenția cititorilor.
Ce conține acest plan? În primul rând, aflăm care este publicul țintă și care sunt interesele şi sensibilităţile acestuia. Apoi stabilim tipurile de materiale şi tipurile de conţinuturi adecvate pentru ca la final, având informații complete despre acești parametrii, să definitivăm planul folosind tonalitatea și modul de comunicare specifice audienței.
Studiem piața
Fiecare domeniu de business are o audiență proprie și, implicit, un limbaj specific. De exemplu, limbajul folosit într-un domeniu industrial nu va putea fi niciodată potrivit pentru a promova o afacere care activează în domeniul artistic.
Așadar, analizăm cu atenție cuvintele cheie specifice domeniului tău de activitate, stilul de comunicare al clienților tăi, dar și subiectele care merită abordate. În felul acesta știm exact cum, în ce fel și când să ne adresăm potențialilor tăi clienți pentru a le câştiga nu numai interesul, dar şi fidelitatea.
Creăm texte cu impact
Inspiraţia şi creativitatea joacă un rol important în crearea textelor de copy, însă rolul unui copywriter pentru crearea unor mesaje cu impact nu se termină aici.
În spatele unor texte reuşite se află o strategie mult mai eleborată care presupune, de asemenea, şi mult research prin care se culege informaţia specifică atât în privinţa businessului cât şi în ceea ce priveşte targetarea. Abia aceasta este cea ambalată inspirat şi creativ pentru a sensibiliza categoria căreia i se adresează. Şi, implicit, pentru a determina conversia.
Structurăm conținutul
Oricât de complex și atractiv ar fi textul, dacă așezarea în pagină nu facilitează o percepţie facilă a acestuia, misiunea sa de a acapara atenţia poate să eşueze. Un text lipsit de lizibilitate poate deveni foarte uşor un text inutil. Din acest motiv trierea atentă a informaţiei şi structurarea sa facilă sunt foarte importante. Dacă pe website-ul tău se regăsește conținut care este ușor de urmărit, cititorul este pe jumătatea cucerit.
În acest sens, structurăm textul în aşa fel încât să oferim clientului o experienţă de calitate şi plăcută în momentul în care le parcurge: titlu convingător, antrenant şi captivant, subtitluri interesante pentru a pune cititorul în temă cu ce va urma să parcurgă, liste pentru o lizibilitate sporită și, nu în ultimul rând, elemente grafice pentru a întări mesajul. Bineînțeles, fiecare conținut se va personaliza în funcție de scopul și materialul în care este folosit.
Adăugăm elemente SEO
SEO (Search Engine Optimization) este acel proces de optimizare a website-ului care se bazează foarte mult pe cuvinte cheie și pe expresiile folosite de potențialii clienți în căutările lor online. Prin SEO un website este mult îmbunătăţit din acest punct de vedere, câştigând vizibilitate prin clasarea în poziţii superioare în topul rezultatelor furnizate de Google.
Definitivăm și corectăm totul înainte de publicare
De multe ori, cea mai mică greșeală de redactare poate avea un efect devastator asupra unui text, decredibilizându-l. Cititorul poate fi indus în eroare foarte ușor de un cuvânt sau expresie care este înțeleasă total greșit.
În această ultimă etapă ne asigurăm că textul este scris corect gramatical, corect redactat și concentrează toţi parametrii indispensabili unui text de calitate. După ce ne-am asigurat de calitatea conținutului îl folosim pentru a crea acea legătură strânsă pe care ți-o dorești cu clienții tăi şi care precede, de cele mai multe ori, conversia.