fbpx
Title Image

Digital Marketing

Happy Advertising București vă oferă servicii de webdesign și promovare SEO de înaltă calitate

Construim pentru afacerea ta o prezență puternică în mediul online

Marketing-ul online nu mai are nevoie de nicio prezentare. Reprezintă totalitatea proceselor de creare, livrare și comunicare, prin care un serviciu sau un produs se fac remarcate în mediul online. Cu o puternică prezență online, activitatea unui business devine cunoscută pentru utilizatori, aceștia transformându-se, în timp, în clienți fideli.

Aproape jumătate din populația planetei are acces la internet. Inclusiv potențialii tăi clienți. Asta înseamnă că, având o strategie bine pusă la punct, produsele sau serviciile tale pot ajunge exact acolo unde îți dorești, la oamenii care chiar sunt interesați de ele.

Suntem o echipa de artisti, in adevaratul sens al cuvantului. Creativi, dar si extrem de bine organizati.

Ce obții cu ajutorul serviciilor de marketing online:

Vizibilitate globală.

Marketing 24/7.

Relații de durată cu clienții tăi.

Costuri mai mici decât în marketing-ul tradițional.

Prezență pe rețelele sociale.

Strategie de marketing personalizată.

Creative

Optimizare Google (SEO)

Prin serviciile noastre de optimizare SEO, vom urca website-ul tău cât mai sus în rezultatele căutărilor utilizatorilor de internet efectuate pe cel mai cunoscut motor de căutare, Google. Un site care beneficiază de servicii SEO va atrage lead-uri de calitate, deoarece oamenii ajung acolo în urma căutării unor cuvinte cheie utilizate în momentul când au intenția de a cumpăra.

citeste mai mult

Digital

Audit SEO

În urma cercetării efectuate pentru a genera raportul specific unui audit SEO, vom extrage date importante despre website-ul tău, situația actuală și detaliile aspectelor ce pot fi îmbunătățite. Auditul SEO reprezintă o cale de a identifica eventualele probleme cu care se confruntă website-ul tău și să obții soluții clare în vederea rezolvării lor. La această acțiune participă îndeosebi un specialist SEO, dar și profesioniști din alte departamente, dacă problemele sunt de ordin tehnic.

citeste mai mult

Analytics

Managementul Reputației Online (MRO)

Prin Managementul Reputației Online te asiguri că brand-ul tău are o imagine pozitivă în percepția utilizatorilor de internet. Reputația, la fel ca încrederea, este un lucru pentru care trebuie să muncești, dar care poate fi știrbită foarte ușor, prin intermediul unui articol sau a unei recenzii negative care au devenit virale. Noi vom avea grijă ca imaginea ta să nu fie pătată în vreun fel.

citeste mai mult

Ideas

Optimizare Google Maps (Local SEO)

Creștem vizibilitatea afacerilor care oferă produse sau servicii direct clienților, din locația lor fizică. Prin Local Seo ne referim la citările pe care website-ul tău le primește de fiecare dată când o persoană caută un produs sau un serviciu într-o anumită locație. Asigură-te că oamenii vor veni direct la tine.

citeste mai mult

Analytics

Pay-per-click

Serviciile PPC îți asigură vizibilitate rapidă în fața clienților care au cea mai mare intenție de a cumpăra. Reclamele create de noi vor obține un scor favorabil și vor aduce lead-uri relevante pentru afacerea ta. Prin intermediul PPC te ajutăm să comunici direct cu clienții tăi și, într-un final, să ai vânzări care să îți aducă profit.

citeste mai mult

Ideas

E-mail Marketing

Te ajutăm să îți promovezi produsele sau serviciile prin e-mail marketing, să dezvolți o relație benefică cu potențialii clienții și una de durată cu cei actuali. Publicul tău va fi la curent cu toate noutățile, iar mesajul tău va ajunge la persoanele interesate de afacerea ta sau de nișa în care activezi.

citeste mai mult

Analytics

Optimizare Rată de Conversie (CRO)

Optimizarea Ratei de Conversie împinge vizitatorii website-ului tău să efectueze o acțiune pe care tu o dictezi. CRO are rolul de a îmbunătăți campania ta de marketing acolo unde este nevoie. După ce analizăm comportamentul celor care dau click pe reclamele tale, optimizăm acea pagină astfel încât, data viitoare când intră, să ducă la bun sfârșit procesul de achiziție.

citeste mai mult

Ideas

Copywriting

Îți dorești să vinzi mai mult și visezi la o afacere în continuă creștere? Știm. Același lucru vrem și noi pentru tine. Aici intervin serviciile de copywriting. Printr-o rotire ușoară a baghetei magice aka un titlu care să atragă, îți putem aduce lead-uri pe care tu să le transformi în clienți. Acesta reprezintă mijlocul prin care transmitem esența brand-ului tău oamenilor de pe internet.

citeste mai mult

Analytics

Content Entry

Împachetăm tot conținutul pe care l-ai adunat de-a lungul anilor și avem grijă să ajungă unde trebuie. Noul website va fi optimizat din punct vedere SEO și grafic, iar conținutul va fi la locul lui. Și știm că te-ai atașat de vechiul conținut, însă, dacă vremurile se schimbă și acesta a devenit irelevant, noi facem pentru tine un conținut fresh.

citeste mai mult

Întrebări frecvente

Cât costă o campanie de digital marketing?

Răspunsul depinde de tipul de campanie pe care o lansăm, durata ei și gradul de dificultate. De asemenea, costurile variază și în funcție de timpul necesar pentru pregătire.

Cât durează pănă ajung cunoscut pe internet?

O campanie PPC te aduce instant pe prima pagină din Google. Similar stau lucrurile și în cazul Facebook și Instagram. În schimb, rezultatele dintr-o campanie SEO au nevoie de mai mult timp ca să apară.

Oferiți servicii de digital marketing în București sau și în alte orașe?

Suntem mai mult decât încântați să ne cunoaștem personal și, bineînțeles, să ne întâlnim de mai multe ori. Faptul că în portofoliul nostru avem clienți din afara țării arată că distanța nu este o problemă în acest caz.

Trebuie să mă implic în proces?

Chiar insistăm să o faci. Până la urmă, vorbim despre propriul tău business, iar fără feedback din partea ta nu putem continua majoritatea proceselor.

Cum lucrăm?

Îți învățăm business-ul și mediul în care se află

Indiferent de domeniu, cunoașterea la perfecție a activităților desfășurate este vitală. Care este dinamica pieței în care se află business-ul tău? Care sunt tendințele? Care sunt obiectivele tale de marketing? Sunt doar câteva dintre întrebările la care trebuie să răspundem înainte să trasăm orice strategie de marketing.

Împreună cu tine stabilim toate punctele forte ale business-ului și ce plus de valoare poate aduce el pe piață. Aceste lucruri vor reprezenta piatra de temelie pentru o strategie de marketing de succes.

Cunoaștem audiența, dar și competiția

Instrumentele de marketing prezintă nenumărate posibilități când vine vorba de segmentarea audienței. Iar ca să profităm la maximum de acest lucru trebuie să învățăm care este publicul țintă și cum se pot transforma acești oameni în potențiali clienți.

Bineînțeles, zona în care activează business-ul tău este primul factor care trebuie luat în calcul, însă nu este de ajuns. Trebuie să înțelegem motivațiile clienților și cum să comunicăm eficient cu ei în mediul online. În funcție de ceea ce vrem să obținem, folosim instrumentele mai sus menționate pentru a ajunge la oamenii interesați de activitatea business-ului tău.

Întocmim planul de marketing

Strategia pe care o stabilim în acest punct ne va da o imagine de ansamblu a acțiunilor pe care trebuie să le facem pentru a crea o legătură puternică cu clienții, dar și atingerea altor obiective stabilite anterior.

Această strategie include canalele de marketing pe care facem comunicarea, modul în care aceasta se desfășoară în funcție de stadiul în care se află fiecare potențial client, dar și partea creativă în care facem ca mesajul să devină mai puternic și să lase o impresie de durată.

Trecem la acțiune

Odată ce strategia este bine pusă la punct, nu ne mai rămâne decât să o punem în aplicare și să așteptăm rezultatele. O urmărim, totuși, în fiecare moment, cu scopul de a optimiza procesele de marketing pentru campanii cât mai eficiente, deoarece mediul de promovare online este foarte dinamic și trebuie să ne adaptăm acestuia cu succes.

Urmărim, așadar, indicatorii de performanță sau KPI, ce reprezintă valori care reflectă eficiența cu care ne atingem obiectivele de business. Dacă, de exemplu, ne dorim să avem mai multe vânzări, indicatorii de performanță pe care trebuie să îi urmărim sunt conversiile înregistrate în urma campaniei de marketing online. Astfel, avem o imagine clară asupra rezultatelor obținute în urma eforturilor noastre.

Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!