Title Image

Managementul Reputației Online

Happy Advertising Bucuresti va ofera servicii de webdesign si promovare SEO de inalta calitate

Avem grijă de imaginea ta!

 

Brand-ul este un bun pe care l-ai construit în timp și, în ciuda faptul faptului că se bucură de notorietate pe internet, trebuie să fii conștient că există pericole la tot pasul, iar credibilitatea poate fi pierdută mult mai rapid decât ai câștigat-o. Lăsat la voia întâmplării, brand-ul tău poate avea de suferit, deoarece lumea internetului nu este tocmai plină de cele mai bune intenții.

 

Managementul reputației online îți garantează un control sporit mesajelor care apar și te vizează direct brand-ul sau chiar pe tine. Efortul și atenția pe care le acordăm imaginii, arată cât de importantă este de fapt în lumea afacerilor. 

 

Motoarele de căutare nu sunt altceva decât niște algoritmi, o inteligență artificială care nu gândește emoțional și nu poate pune în balanță efectul pe care îl poate avea o acuzație nefondată asupra business-ului tău. 

 

Managementul reputației online este efortul de a alimenta percepția pozitivă pe care utilizatorii o au asupra unui brand cu prezență online. Reputația înseamnă de fapt ce cred alți oameni despre tine și se bazează pe anume prezintă sistemele despre motoarele de căutare și sitemele despre tine, mai repede decât experiența personală.

 

Dacă reputația afacerii tale este în pericol, atunci trebuie să înțelegi elementele care însumează acțiunile prin care gestionezi reputația. În schimb, când propria ta reputație este în joc, trebuie să știi cine deține controlul informației și cum poți tu, la rândul tău, să influențezi percepția oamenilor.

Suntem o echipa de artisti, in adevaratul sens al cuvantului. Creativi, dar si extrem de bine organizati.

Managementul reputației online îți crește vânzările

Aceasta idee de reputație există în lumea vastă, ceea ce înseamnă că poate fi descrisă drept o tactică pe care să o incluzi în planul tău de marketing. În fapt, este o componentă solidă a vânzărilor, deoarece imaginea formată în mentalul colectiv are un cuvânt greu de spus în decizia publicului de a cumpăra. Odată ce reputația ta a ajuns la un nivel mai înalt, mai mulți vor crede și se vor alătura misiunii tale.

Important și pentru oameni

Poate la o primă impresie, ai tendința să crezi că managementul reputației online se aplică doar oamanilor, nu și persoanelor fizice. Personalitățile sunt adesea afaceri, influenceri mai exact, sau un adevărat brand, dacă ne gândim la industria muzicală. Lor le este imposibil să își trăiască viața în anonimat, iar aproape toată activitatea zilnică pe care o desfășoară apare pe internet. Informații la care oamenii au acces și pe care, bineînțeles, le caută. Deci este logic că acest serviciu este mai mult decât potrivit și pentru oameni.

Managementul reputației online este în continuă creștere

Este important să înțelegi că publicul întotdeauna va asocia afacerea ta cu tine, chiar dacă sunteți două entități separate una de alt. Un procent foarte mare de clienți va regândi decizia de cumpărare, dacă va citi o recenzie negativă despre produsul tău. 

 

Din moment ce motoarele de căutare au înlocuit, într-o oarecare măsură, recomandările verbale, managementul reputației online a devenit un serviciu necesar pentru a influența pozitiv opinia publică. Primele rezultate din căutări sunt lucrurile la care utilizatorii răspund, de aceea este necesar ca în acel loc să apară misiunea și valorile brand-ului tău.

f
n

Cine controlează reputația ta?

Acesta este un punct foarte important în gestionarea reputației tale online, deoarece administrarea ei neatentă poate afecta pe termen lung. Încercând să influențezi opinia oamenilor vei vedea că este un drum plin de obstacole și că, în realitate, nu este p știință exactă. 

 

În ceea ce privește afacerea ta, controlezi controlezi exact ce ține de acțiunile desfășurate. Și nici acesta nu este un control total, deoarece fiecare angajat are un grad de autonomie și moduri diferite de a-și trăi viața personală. Acțiunile tale modelează reputația business-ului, dar întotdeauna vor exista oameni care să vadă ceva negativ în intențiile tale bune.

Ce nu poți controla?

Aria în care deții controlul reputației tale este aproape inexistă, din punct de vedere al lucrurilor negative care pot apărea în orice moment. De aceea ai nevoie de o supervizare constantă a tuturor mențiunile legate de tine și afacerea ta, care apar pe internet. Chiar dacă acțiunile tale sunt prudente și limitate în ceea ce privește sfera de impact, reputația are p existență independentă în mentalul colectiv.

 

Valorile și misiunea companiei le comunici prin intermediul angajaților, marketingului și a prezenței online. Publicul recepționează mesajul în funcție de experiențele și interpretările proprii. 

 

Reputația este, în mare parte, un aspect pe care nu îl poți controla, deoarece este aproape imposibil să schimbi modul în care gândesc oamenii, dar în schimb îi poți direcționa către o idee.

e

Cum gestionezi reputația

Până la un anumit punct, poți controla și ajusta imaginea ta online, care să afecteze mai departe percepția publiclui. Mai exact, managementul reputației online înseamnă gestionarea separată a problemelor ce pot apărea din diferite surse precum:

Știrile negative

Articolele de știri sunt adesea primele care apar, când cineva caută brand-ul tău pe Google. Chiar dacă publicul este conștient de faptul că pe internet există și știri false, oamenii au tendința să le creadă.

Poze

Există riscul ca în online să ajungă poze care ți-ar putea știrbi reputația. Din fericire există reglementări legale și ghiduri prin care acestea pot fi eliminate din indexare.

Blog

Folosit în scopuri negative, acesta poate fi o armă extrem de puternică, deoarece, din nefericire, pe internet oamenii pot scrie absolut orice, iar dreptul tău la replică trebuie exercitat instant.

Recenzii

Site-urile destinate recenziilor există pentru a ajuta consumatorii să facă cele mai bune alegeri pentru interesele lor personale. Se poate întâmpla ca o singură recenzie negativă să gonească mulți clienți de la tine către concurență.

O știre ajunsă foarte sus în rezultatele căutărilor poate sta acolo ani buni, pană când ceva se va schimba. Moment în care noi intervenim cu Managementul Reputației Online.

Folosim tehnici de optimizare SEO și psihologie a comportamentului utilizatorului pentru a restabili echiibrul dintre rezultatele actuale din Google și alte surse informașii accesibile publicului larg. 

Nu putem controla ceea ce cred oamenii, însă putem gestiona informațiile pe care le primesc. Ne vom îngriji ca ei să primească doar informațiile corecte, venite direct de la sursă. Adică de la tine.

Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos, și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!