Analizăm mediul de business și situația actuală a website-ului
On-page SEO
Servicii SEO – On page SEO este acea parte a strategiei seo care se ocupă de expriența utilizatorilor pe pagină, dar și a motoarelor de căutare. Fiecare strategie SEO are ca scop obținerea unor poziţii superioare în listele de rezultate pe care le generează un motor de căutare atunci când cineva întreprinde o căutare online.
Servicii SEO Off Page
Acest serviciu vizează ceea ce se întâmplă în afara paginii propriu-zise a website-ului, dar care afectează business-ul tău. Acesta conține, printre altele, link building, social media – pentru comunicare integrată sau Local SEO. Pe scurt, Offpage SEO reprezintă generarea de trafic către site-ul tău prin diferite mijloace. Serviciile agenției noastre se ocupă și de acest aspect.
Cum lucrăm la strategia SEO potrivită pentru tine?
Analizăm mediul de business și situația actuală a website-ului
Înainte de a demara orice strategie SEO pentru website-ul tău, echipa de specialiști SEO Happy Advertising face research și înțelege foarte bine domeniul de activitate al afacerii, stabilim în acord cu acesta care este publicul tău țintă, evaluăm nivelul de performanţă curent al website-ului din punct de vedere al elementelor SEO prezente și urmărim competiția pentru a fi tot timpul cu un pas înaintea acesteia.
Totul se învârte în jurul cuvintelor cheie. Pentru că ele sunt cele prin intermediul cărora utilizatorii ajung la serviciile sau produsele pe care le oferi. O utilizare eficientă a acestora determină în mare parte performanţa unei campanii SEO. Aşa că pentru a optimiza o campanie SEO identificăm în primul rând cuvintele cheie care sunt folosite deja pe website-ul tău și facem o analiză pentru a stabili care sunt cele mai performante. Adică stabilim care sunt acele cuvinte care scurtează cel mai mult drumul utilizatorului către tine. Apoi le folosim pentru a-l aduce direct pe site-ul tău.
Stabilim cuvintele cheie relevante
Așa cum am spus mai sus, cuvintele cheie sunt soluția pentru o campanie SEO de succes. În momentul în care ajungem să cunoaștem publicul țintă cunoaştem și modul în care acesta comunică și cuvintele pe care le folosește pentru a căuta produsele sau serviciile de care are nevoie.
O bună modalitate de a determina care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie este şi cea a analizei cuvintelor folosite de competiție sau a numărului de business-uri care concurează pentru un anumit cuvânt cheie. Cu cât un anumit cuvânt cheie se bucură de mai multă popularitate sau este mai râvnit de piaţă, cu atât succesul său are şanse mai mari.
După ce analizăm toate opţiunile, selectăm şi prioritizăm cele mai performante cuvinte și stabilim lista cea mai potrivită pentru promovarea afacerii tale. Adică acea listă prin intermediul căreia afacerea ta să poată ajunge în primele poziţii în topul căutărilor. Şi, implicit, în primele opţiuni ale celor care caută servicii sau produse din categoria celor pe care le oferi tu. Astfel, unele servicii SEO pot să te ajute, cum ar fi cele de la Happy!
Optimizăm conținutul website-ului și prezența sa online
Există anumite elemente pe care motoarele de căutare le urmăresc în momentul în care concep ordinea în care se afişează rezultatele unei căutări online.
Titlurile, descrierile elementelor grafice și cea a categoriile de produse, toate trebuie să fie concepute în aşa fel încât să ofere utilizatorului o experienţă online nu numai agreabilă, dar şi folositoare. Pentru a încuraja nu numai navigarea prelungită pe pagina ta, dar şi revenirea sa pe această pagină. Iar anii petrecuți în domeniu ne-au învățat cum să facem asta.
Pentru că partea off-site a unei campanii SEO, adică modul în care pagina ta primeşte referinţe de la alte website-uri, este deosebit de importantă şi ea, o campanie performantă de promovare SEO trebuie să acopere şi această dimensiune. Cu cât site-ul tău este mai cunoscut și are mai multe mențiuni, provenite de pe alte pagini, cu atât va avea o poziție mai bună în rezultatele furnizate utilizatorilor de către motoarelor de căutare.
Monitorizăm permanent rezultatele
Ținerea sub observație atentă a rezultatelor campaniei SEO este și ea o parte importantă a întregului proces. În felul acesta știm exact ce funcționează și ce nu pentru a putea optimiza campania cât mai bine. În funcţie de raportul dintre tehnicile folosite şi rezultatele obţinute, corelat la dinamica funcţională a pieţei, revizuim în permanenţă strategiile pentru a asigura eficienţa optimă.
Cele mai bune rezultate se obțin în timp deoarece motoarele de căutare sondează în primul rând consistența unui website pentru a-i da calificativul care să îl propulseze în poziţii fruntaşe. Aşa că printre obiectivele noastre principale se numără tocmai acela de a-ţi oferi consistenţa de care afacerea ta online are nevoie pentru a creşte. Deopotrivă în topul clasementelor Google, dar şi în cel al vânzărilor. Şi pentru a se bucura totodată de recunoaștere la un nivel mult mai mare.