Title Image

Content entry

Happy Advertising Bucuresti va ofera servicii de webdesign si promovare SEO de inalta calitate

Conținutul tău este mereu la zi

Serviciile de content entry cuprind toate aspectele unui magazin online sau ale unui site de prezentare în ceea ce privește conținutul. În această categorie sunt incluse adăugarea produselor, migrarea conținutului de pe website-ul vechi pe cel nou, actualizarea conținutului – în situațiile în care informațiile sunt vechi și nu mai prezintă interes, editarea conținutului actual, eliminarea conținutului nedorit, adăugarea fișierelor foto și/sau video, completarea listei de contacte, filtre pentru produse sau articole, descrieri pentru fiecare categorie – recomandate în cazul serviciilor SEO.

Suntem o echipa de artisti, in adevaratul sens al cuvantului. Creativi, dar si extrem de bine organizati.

Adăugarea produselor

Acest proces implică popularea unui magazin online cu produsele pe care tu le comercializezi. În primă fază sunt urcate, împreună cu fotografia aferentă, toate obiectele cu descriere și specificații, codul produsului și, la cerință, instrucțiuni de folosire sau alte mențiuni care dorești să apară. 

 

Pentru a păstra cursivitatea proceselor de vânzare și de achiziție, automatizăm stocurile produselor, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu vor face o comandă pentru un cod care nu mai este în stoc. Iar dacă vrei să îți diversifici oferta, putem urca aceleași produse, dar în culori diferite, pentru a crește șansele de a fi adăugate în coș.

Migrarea conținutului

Acest proces, parte din serviciile de content entry, necesită un anumit timp pentru a fi implementate, lucru ce este recomandat a fi făcut după ce noul website este în funcțiune și a trecut cu brio partea de testing. Umplerea efectivă a spațiilor goale din fiecare pagina a website-ului nu durează la fel de mult cât crearea sau actualizarea conținutului, în cazul în care nu dorești pur și simplu copierea lui.

 

Primul pas în migrarea conținutului este să determini ce anume vrei să elimini și ce vrei să păstrezi din informațiile pe care le ai deja. Există șanse mari ca acesta să nu mai prezinte relevanță pentru mediul online sau să nu se mai încadreze în noua ta strategie de conținut de pe website. În final, pachetul vechi de informații trebuie parcurs, revizuit și aranjat astfel încât să se potrivească inclusiv din punct de vedere estetic pe noul website. 

 

Procesul de introducere a conținutului pe noul website este unul mecanic, în primă fază, deci nu va trebui să îți faci griji decât pentru corectitudinea lui. Gestionarea se bazează în principal pe șabloane ce ajută la așezarea informațiilor în pagină, astfel încât să se integreze armonios cu materialele foto sau video și să creeze în ansamblu o experiență plăcută de navigare și interacțiune cu brandul tău pentru toți vizitatorii.

Descrieri pentru categorii și produse

Născute mai mult din nevoia de a preîntâmpina necesitățile SEO ale website-ului și a de oferi utilizatorilor informații suplimentare pentru a-i ajuta să facă doar achiziții satisfăcătoare, descrierile categoriilor sunt acum parte importantă din serviciile SEO pe care le-am dezvoltat de-a lungul timpului. 

 

Descrierile și caracteristicile produselor sunt obligatorii pentru orice magazin online, deoarece este singurul mijloc prin care cumpărătorii pot fi informați cu privire la avantajele pe care le aduce cu sine orice produs. Totodată le ușurezi și munca lor de a căuta informații în alte locuri și scazi considerabil riscul ca ei să aleagă să nu mai cumpere. De fapt, acestea sunt lucruri general valabile și pentru site-urile de prezentare, doarece oamenii trebuie să știe pentru ce fel de servicii optează și ce primesc în schimb.

Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos, și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!