Suntem în căutarea unui coleg sau a unei colege care să facă parte din echipa AdMarks. Dacă ești pasionat de SEO și vrei să te perfecționezi în acest domeniu, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Cerințe:
- experiență SEO minim 1 an
- cunoștințe minime despre Ahrefs, Screaming Frog/ Moz/ SEMrush și Google PageSpeed Tools (sau orice alt tool care testează viteza de încărcare a site-urilor)
- cunoștințe de bază Google Analytics și GSC (cunoașterea Google Search Console reprezintă un plus)
- limba engleză la nivel mediu
- gândire analitică și strategică
- spirit autodidact și dorința de a fi mereu la curent cu ultimele noutăți din domeniu
Descrierea job-ului
Responsabilități:
- auditarea site-urilor clienților
- implicarea în procesul de elaborare a strategiilor de link building
- implicarea în strategiile de optimizare SEO a site-urilor clienților
- realizarea rapoartelor referitoare la evoluția campaniilor
- optimizarea meta-elementelor pentru articolele de blog
- analiza competitorilor și căutarea de noi oportunități de optimizare SEO
Despre beneficii vom discuta pe larg când ne vom cunoaște. Dacă bifezi cerințele de mai sus și crezi că putem face lucruri frumoase împreună, așteptăm cu entuziasm CV-ul tău la office@admarks.ro.
Întrebări:
- Ce sunt meta-elementele și care este rolul lor în procesul de optimizare pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization)?
- Ce este Open Graph? Ne poți spune dacă pagina de Home https://www.nytimes.com/ are implementat OG sau nu? Cum ți-ai dat seama?